Kates un Zanes ceļojums uz APV

Zanes un Kates ceļojums

(Rīga-Charleroi-Charleroi.Sud-Namur-Libramont-Betrix-Paliseul-Bouillion-Botassart-Bouillion-Libramont-Brussels-Heysel-Brussels-Brussels nacionālā lidosta-Rīga)

8AUG

0.      Kate pirmo reizi lido.

1.      10.15 izlidojam. Sajūtas vēderā paceļoties, mazas gaisa bedres, kā jau ar ryanair. Kliedzieni no mūsu puses un pārējo izbrīns :D

2.      Lidostā Charleroi izpratām kā darbojas biļešu automāti + izpalīdzējām Beļģim, kurš bija pazaudējis savu biļeti. Pirmais saņemtais „Merci”.

3.      Mazliet pārkāpjot noteiktumus - nokaitinājām Beļģu ceļu strādniekus.

4.      Nopirkām biļetes, kurām vajadzēja derēt līdz pat pašai Paliseul’ai, un laimīgas devāmies gaidīt pirmo no 4 vilcieniem.

5.      Izrādījās, ka super Beļģis, kurš pārdeva mums biļetes ir sajaucis virzienus un nez kāpēc iedomājies, ka mēs no sava gala punkta gribam braukt uz Briseli, nevis no Charleroi, kur pirkām biļetes uz Paliseul. Bijām dusmīgas, jo biļetes nācās nopirkt vēlreiz, nu jau uz pareizo virzienu..+ konduktore bija neatsaucīga un visu līdz galam neizskaidroja.

6.      Iekāpjot pēdējā vilcienā satikām laipnu un jautru konduktoru, kurš mums visu izskaidroja saprotamā angļu valodā + vēl sasmīdināja un uzlaboja dienu par 100%.

7.      2 min pagaidījām un, tad jau ieraudzījām tuvojošos mašīnu ar mājošo cilvēku.

8.      Mēģinājām noteikt Jean (Žāān) dzimumu, Kate teica, ka viņš ir viņa, jo viņam ir kupli blondi mati, bet Zane viņu nosauca par džinsiem.

9.      Satikām meitenes no Bulgārijas, kurām ĻOTI patika putni, ja viņas kādu ieraudzīja, tad iekliedzās un skrēja nobildēt :D

10.  Pēc kādām 15min mums pievienojas Jean un ierādīja mums istabu. (istabā bija 3 2v’stāvīgās gultas)

11.  Pajautājām vai meitenes no Bulgārijas nevēlas doties apskatīt pilsētu, uz šo jautājumu saņēmām apstiprinājumu un sākām iet.

12.  Zane ar Kati jau bija noskaidrojušas, ka Beļģijā ir ap 500 alus veidiem, tāpēc pirmais gala mērķis bija taverna, pajautājot pastaigas biedrenēm – vai viņām nebūs nekas pretī, ja ieiesim bārā un nomalkosim alu, par laimi viņas piekrita (nu vismaz viena no viņām, jo otra dzēra sulu pa 2euro)

13.  Nogaršojām Bouillion vietējo alu – vēlāk gan noskaidrojām, ka tas nav tas pats labākais alus, ko piedāvā Beļģija.

14.  Apskatījām superskaisto pilsētu (izlēmām, ka gribam tur dzīvot) un devāmies atpakaļ uz hosteli, jo bija sarunāts, ka 7PM tur satiekamies, un sagaidām Ungāru dalībnieces, un pēc tam dodamies vakariņot.

15.  Ungāru komanda sajauca vilcienus, un dēļ viņām mēs cietām badu :D Bet foršais Jean aizveda mūs uz restorānu (viņiem tur visu sauc par restorāniem), kur nogaršojām Beļģu vienu no nacionāliem ēdieniem French Fries (paši viņus sauc par Belgium Fries) ar 5 dažādām mērcēm un dīvainām desiņām. Kad bijām apēdušas pusi, no „mazās” porcijas sapratām, ka vairs ieēst nevaram.

16.  Vakariņu gaitā mums piebiedrojās 2 cilvēki, kuri bija piedalījusies apmaiņā pagājušo gadu, un bija atraduši viens otru un iemīlējušies. (Tedi – Bulgarija, Žu Žu (Julian) - Beļģija).

17.  Palika auksts un mēs gājām iekšā restorānā un „smērējāmies” pie Beļģu seriāla.

18.  Mēs nogurām un devāmies uz hosteli, lai ietu gulēt (pa ceļam redzējām burtu X, kurš mirgoja, bet mēs skaidri zinam, ka tur ir mežs, so..), bet mūsu domas mainījās, kad atbrauca pārstāves no Portugāles un sākās sarunas par ballīti.

19.  Tedi un Julian atveda alu un internacionālā ballīte varēja sākties.

20.  Zane ieguva jaunu vārdu - Exchange.

21.  Vakara gaitā ieradās arī pārstāves no Ungārijas.

22.  Kā arī pievienojās tūristi no Itālijas, un ballīte uzņēma jaunus apgriezienus.

23.  Ballīte beidzās ap 3:30AM, palikām mēs – Jefry, Tedi un Julian. (Jo iepriekš Zane vienojās ar Jefry, ka Latvijas komanda paliks nomodā ilgāk, bet uzvarēja draudzība).

9AUG

24.  Briesmīgs rīts gan laika ziņā, gan garastāvokļa ziņā.

25.  Uz brokastīm Jefry paņēma līdzi zaķīti (mīkstā mantiņa, kuru viena no viņa skautu grupu meitenēm bija aizmirsusi nometnē) un kuras vārds tulkojumā bija „pimpis”…

26.  Pēc brokastīm notika sanāksme, kur apspriedām, ko un kā darīsim apmaiņas laikā.

27.  Pēc „lielās” sanāksmes katras valsts pārstāvjiem (līderiem un dalībniekiem atsevišķi) bija jāizdomā – līderiem – welcoming activities, dalībniekiem – spēle priekš 6 SEPT. Jāpiemin, ka visu „mazās” sanāksmes laiku Zane gulēja ar acīm vaļā un Jefry viņu par to kaitināja, tikmēr Kate ar līderiem runāja par dzeršanas problēmām apmaiņu laikā.

28.  Bija pienācis laiks doties pusdienās, bet Zane negribēja ne ēst, ne kaut kur iet, bet, kad mēs aizgājām uz parku, lai ēstu Zane beidzot pamodās, bet par nožēlu Kate sāka palikt miegaina.

29.  Iekāpām mašīnās un devāmies uz netālo marionešu darbnīcu, kur mums pastāstīja kā notiek marionešu veidošana un mēs apskatījām dažas no gatavajām lellēm.

30.  Aizbraucām uz Botassart – vietu, kur paliksim 2 nedēļas Septembrī, apskatījām guļamistabas e.t.c..

31.  Jean parādīja mums vietu, kur notiks ģenerālmēģinājums teātrim un vietu, kur tiks novietots bišu hostelis.

32.  Netalu no vietas, kur dzīvosim ir neaprakstāmi skaista vieta, tur mēs mazliet izbaudījām skatu un pozējām kamerām.

33.  Priecājoties par skaistajām ainavām, mušmirēm un puķēm devāmies ar kājām atpakaļ uz Bouillion  (7km), par cik Jean un Jefry gāja ļoti ātri izlēmām paslēpties aiz klints, lai viņi domātu, ka ir pazaudējuši mūs – NEIZDEVĀS (Acu skatiens no viņiem bija vienaldzīgs.. aw :( :D)

34.  Nogurušu, mazliet izlijuši un IZSLĀPUŠI nolēmām doties uz veikalu, lai nopirktu vakaram ‘’izpriecas’’, lai gan pirms tam vienojāmies, ka DAUDZ nedzersim.

35.  Nopirkām 3 veidu alu („Brugs” – gaišas 4,8*, „Maredsous” – tumšais 10* un PROTAMS „Chimay blue” – tumšais 8*(šo alu ieteica Jefry))

36.  Un tad sākās ilgās mocības līdz vakariņām. Šajā laikā iemācījām Jefry dažus vārdus Latviski :)

37.  21:00 beidzot tikām pie porcijām, paņēmām french fries ar vistas, šampinjonu, tomātu mērci. ĻOTI garšīgi!

38.  Izstāstījām kolēģiem par mūsu mīļāko nodarbi – geocaching, un ieintriģējām divus no viņiem doties mums līdz (par spīti aukstajam laikam).

39.  Tā nu pa zvaigžņotajām Bouillon’as ielām mēs ar Jefry un Judy (no Ungārijas) devāmies uz Bouillon’as pili.

40.  Ātri vien slēpnis tika atrasts, par spīti tumsai un slidenajai zālei (Kate nokrita uz dibena, Zanei pilnīgs fail – nokrita pilnā augumā :D), pēc tam skrējām atpakaļ uz hosteli, lai remdētu slāpes ar alūūūū...

41.  Spēlējām spēli, kura dažus dalībniekus nokaitināja :D

42.  Ballīte beidzās atkal ar mums un Jefry ar to, ka mēs vairs nevarējām parunāt Latviski bez akcenta + iemācījāmies arī dažus vārdus franciski (santē, biēēēēeē e.t.c.)

10AUG

43.  Atkal gulēts mazāk kā 4h, bet duša Zanei palīdzēja justies kā gurķītim uz stundu.

44.  Skumjā garastāvoklī brokastojām un runājām par to, ka negribam braukt prom L, bet tas bija jādara..

45.  9:45 mums bija vilciens uz Libramontu un tad jau uz Briseli. Atvadas bija aizkustinošas un pilnas ar bučām.

46.  Pa ceļam uz Briseli apmainījāmies ar kontaktinformāciju ar pārējiem dalībniekiem.

47.  12:30 ieradāmies Briselē, atvadījāmies no pārējiem un sākām meklēt veidu kā nokļūt līdz mazajai Eiropai (Jefry teica, ka mums ir jābrauc ar vienu tramvaju(metro), bet viņš kļūdījās, kas visu meklēšanu padarīja sarežģītaku), Zanei tā bija pirmā reize metro, wī

48.  13:20 beidzot bijām pie mazās Eiropas un fotografēšanās varēja sākties.

49.  Ap 15:00 izsalkušas devāmies pēc ēdamā uz Briseles centru. Nesanāca laiks  apmeklēt čurājošo puisēnu, bet gan jau...

50.  16:32 bijām lidostā

51.  19:45 bye bye Brussels :(

Visā visumā ceļojums izdevies :)

Zane & Kate 08.08.2011-10.08.2011

Komentāri (2)  |  2011-08-12 22:32  |  Skatīts: 7466x         Ieteikt draugiem       TweetMe
zane švāne - 2011-08-13 02:05
Šo visu sarakstījām kamēr devāmies no saulainās Briseles uz lietaino Rīgu, vismaz nebija jāguļ :D

Kate* - 2011-08-13 05:09
Lai gan pēc tik nogurdinošām dienām un mazgulētām naktīm miedziņš jau grasījās mūs uzveikt :D